Pomoc
Większość problemów jesteś w stanie rozwiązać samodzielnie
Zanim rozpakujesz tusze
Sprawdź, czy zakupiłeś odpowiednie
1. Po modelu tuszu, który uprzednio funkcjonował w drukarce

2. Po modelu drukarki

Zwróć szczególną uwagę na PEŁNĄ NAZWĘ DRUKARKI, dla przykładu:
- HP DeskJet 1510
- HP DeskJet 1510 Ink Advantage
- HP PSC 1510
są to trzy zupełnie inne drukarki! Pasują do nich całkiem inne modele tuszu.
Pełną listę drukarek kompatybilnych do danego tuszu znajdziesz w opisie każdego z naszych produktów.
W razie pytań, dzwoń: +48 690 666 372
Tusze HP
Dla różnych modeli drukarek oraz systemów operacyjnych wygląd programu HP oraz okienek może się różnić, jednak cel jest ten sam - WYŁĄCZYĆ AKTUALIZACJE oraz OCHRONĘ POJEMNIKÓW HP :-)
Wyłączenie automatycznych aktualizacji
1. Otwieramy Asystenta drukarki HP i wybieramy Aktualizacja HP
2. Następnie wybieramy Ustawienia


Wyłączenie ochrony pojemników HP
W niektórych modelach HP należy odnaleźć opcje Wyłącz ochronę pojemników HPTusze Canon
Komunikat dotyczący braku atramentu lub o uszkodzonych/nieoryginalnych tuszach
1. Wyłącz odczyt i wskazania tuszu
Przytrzymaj przycisk STOP przez około 5-10 sekund (w różnych modelach ten przycisk może wyglądać inaczej, czasem jest to kółko i trójkąt). Sprawdź czy zabieg pomógł. Jeśli nie, przejdź do kolejnego kroku.

2. Wyłącz funkcję odpowiedzialną za monitorowanie stanu poziomu tuszu
W zaleności od systemu operacyjnego, miejsce odnalezienia tej opcji może się nieco różnić.

- wejdź w Urządzenia i drukarki lub Drukarki i skanery
- otwórz Właściwości swojej drukarki
- znajdź Obsługa
- odznacz obie opcje - Włącz monitor stanu oraz Wyświetlaj ostrzeżenie automatycznie
Wciąż nie działa
Resetowanie pamięci drukarki
1. Wyciągnij nowo zakupiony tusz i włóż do drukarki poprzedni (ten, który działał poprawnie)
2. Włącz drukarkę i odczekaj 15 minut
3. Zamień tusze - wyjmij stary i włóż na jego miejsce nowy
4. Sprawdź, czy drukuje
Jeżeli nie pomogło
1. Wyjmij tusz
2. Wyłącz drukarkę przyciskiem
3. Wyciągnij kabel zasilający z kontaktu
4. Odczekaj 15 minut
5. Włóż kabel zasilający do kontaktu
6. Włóż nowy tusz
7. Włącz drukarkę przyciskiem
Potrzebujesz naszej pomocy?
Zadzwoń do naszego supportu – postaramy się pomóc
Nasi konsultanci są dostępni w dni robocze w godzinach 9:00 – 15:00 pod numerem telefonu:
Przed rozmową przygotuj swój login lub numer zamówienia, aby rozmowa przebiegła sprawniej.
W przypadku, gdy wszystkie próby rozwiązania problemu zawiodły, proszę dokonać zwrotu reklamacyjnego załączając formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ.
Kupując u nas masz możliwość dokonania DARMOWEGO ZWROTU poprzez paczkomaty: szybkiezwroty.pl/OFFISHOP